۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴
کد خبر: ۵۶۹۸۲۴
آیت الله نوری همدانی:

مردم بیش از گرانی از فساد و عدم مدیریت گله دارند | اجازه موج سواری به دشمن ندهید

حضرت آ‌یت الله نوری همدانی خواستار حل مشکلات اقتصادی کشور شد و گفت: مشکل معیشت و گرانی حتما باید حل شود و مسؤولان بر بازار اشراف داشته باشند.
دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور با مراجع تقلید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار با رییس دفتر رییس جمهور خواستار حل مشکلات اقتصادی کشور شد و گفت: مشکل معیشت و گرانی حتما باید حل شود و مسؤولان بر بازار اشراف داشته باشند.

 وی با انتقاد از عدم وجود مدیریت صحیح افزود: دشمن وارد جنگ اقتصادی شده است و باید مدیریت صحیح داشته باشیم، خیلی از چیزها به تحریم هم ربطی ندارد و اگر اشراف بر وضعیت کشور باشد، موضوع حل می شود. باید حرف مردم را شنید و به خواسته های آن ها توجه کرد و اگر مشکلی هست مردم راقانع کرد.

این مرجع تقلید با بیان این که مردم بیش  از گرانی از فساد گله مند هستند، اظهار داشت: وقتی مردم اختلاس ها و این حقوق های نجومی را می بینند ناراحت می شوند؛ چطور می شود یک نفر 30 تا 40 میلیون تومان حقوق می گیرد ولی یک جوان اگر کار هم داشته باشد یک میلیون تومان حقوق می گیرد که هیچ در زندگی اثر ندارد؛ لذا باید بی عدالتی در جامعه رفع شود و مردم بهبود معیشت و اقتصاد را در سفره هایشان احساس کنند تا  همواره حس آرامش داشته باشند.

وی ادامه داد: همواره باید به مردم خدمت کنید. نباید جوری باشد که مسؤولان در قم مراجع را ببینند و بروند ولی حرف آن ها زمین بماند و عملی نشود. چند سال است که گفته ایم دیر کرد حرام است ولی همچنان اخذ دیرکرد ادامه دارد.

حضرت آیت الله نوری همدانی تأکید کرد: قرارداد FATF مایه ننگ است، جلوی آن را بگیرید؛ گزارش می آید سند 2030 در حال اجراست، مانع آن شوید. در مورد فضای مجازی که اصرار ما بر بومی سازی مطلق آن است ولی باز عده ای دنبال مسائل دیگرند.

وی  هرگونه اختلاف را مایه سوء استفاده دشمن دانست و خاطرنشان کرد: همگی باید به دولت کمک کنند تا مشکلات برطرف شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم خطاب به مردم گفت: درخواست شما به حق است و مشکل اقتصادی وجود دارد، اما اجازه موج سواری دشمن را ندهید، ان شاءالله مسؤولان همت کرده  و با وحدت و همدلی و کمک به دولت مشکلات را حل می کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به این که اصل مردم هستند، اظهار داشت: این مردم مطمئناً از نظام حمایت می کنند و مشکلات خود را حل خواهند کرد، و بار دیگر به آمریکا و ایادی آن ها خواهند فهماند که اجازه دخالت به آن ها نمی دهند.

وی افزود: تمام غم و نگرانی ما مشکلات مردم است، مردم از علما توقع دارند حرف آن ها را انتقال دهند، مردم توقع دارند که بی عدالتی نباشد. اگر مردم عدالت را ببینند پای نظام و انقلاب می مانند، همانطور که در 40 سال گذشته مانده اند./1323/

ارسال نظرات